30 Ekim 2014 Perşembe

Tam da yorgunluktan bitap düşmüşken ve artık uyumam gerekirken yine geceye olan sevdam durdurdu beni... Ne zamandır buralara gelemediğim geldi aklıma ve hazır ayaktayken 'fırsat bu fırsattır' dedim  kendime. Sonrasında da soluğu hemen burada aldım. Mutluyum. :)

Böyle içimden çok da bir şey söylemek gelmiyor. Geceleri konuşmaktan çok dinlemeyi seviyorum galiba ben. Herkes uyumuşken, sokaklar bomboşken... Usta şairin de dediği gibi...: 



"Falanca durağa şimdi geliriz göğe bakalım
İnecek var deriz otobüs durur ineriz
Bu karanlık böyle iyi afferin Tanrıya
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum
Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun
Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam
Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım
Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda
Beni bırak göğe bakalım

Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım
Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum
Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi
Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor..."


Ahh ne güzel! Geceye dair ne söylesem, şu dizelerin yanında bir hiç olurdu, eminim. O nedenle, geceye en çok yakışan şeyleri paylaşayım bence ben. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder