31 Temmuz 2015 Cuma

Ufak Eğlentiler



Sevgili dostum Annabel ile fiziksel ve psikolojik olarak bizi bitiren bir süreçten henüz çıktık. Biraz daha açayım: mezun olduk, kpssye girdik, caanım evimizi, arkamızda bırakıp memleketlerimize döndük. Bu süreci gerçekten bir cümleye sığdırmak ne kolaymış yaşarken canımız çıktı :(

Neyse üzünç şeyleri düşünmüyorum. Şimdilerde çöl sıcaklarında tüm bohemliğimle kayboluyorum.

true detective poster ile ilgili görsel sonucu






Yeni dizim "True Detective". Hemencecik bitirdim, zati 8 bölüm.  2. sezonu var ama farklı oyuncular ve hikaye üzerinde ilerliyor diye  izlemeyi erteledim.


Şimdi dostlar ben bu diziye ba-yıl-dım! Felsefik diyaloglar beni benden aldı. Matthew Mcconaughey zaten Interstellar'dan sonra bana göz kırpıyordu, True Detective'den sonra bebekim oldu.

Dizi hakkında söylenecek çok şey var ama üşeniyorum. Çünkü sayfalar dolusu yazmak isterim. Bu arada dizi müzükleri de harika. Bir örnek;









3 yorum:

  1. Adsız1.8.15

    Zaten 2.sezonun da en iyi yanı müzikleri. İlk sezona uyum sağlamakta sıkntı çekmiştim. Fakat 4.bölümle birlikte uçuyor dizi. evet güzel dizi.manyak dizi. Harika dizi.
    bu arada İlk sezonun final sahneleri rezervuar köpeklerini anımsattı biraz. biraz ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyleyse listeme hemen ekledim rezervuar köpeklerini :)

      Sil
  2. Adsız9.8.15

    tarantino'nun efsane filmidir. bekletilmeye gelmez. hemen izlenmeli :)

    YanıtlaSil