8 Eylül 2014 Pazartesi

'Huzur veren parçalar' konulu çalışmam :)

   Bu benim şirin mi şirin, sevimli mi sevimli, minnak bloğum. İlk paylaştığım resim ve şarkının da sizlere anlatacağı üzere "Amelie" hayranı bir kızım. Gerek filmin kendisi gerekse müzikleriyle beni alıp götüren bir içeriğe sahip kendisi :) Ancak madem 'huzur' temalı bir giriş yaptım, e bununla kalmayayım dedim :)
     
     Veee listemdeki o parçalar:
    

  •      Eleni Karaindrou- To Vals Tou Gamou  ( Çevresi ağaçlarla çevrili düz bir yolda salına salına bisiklet sürmek gibi bir his veriyor bu şarkı bana...)
  •     Cibelle - Green Grass ( Güzel bir yaz gününde, öğleden sonrasında özellikle, balkonumda oturup kahvemi yudumlarken içeriden bu şarkının sesi gelsin istiyorum. Hatta böyle yaşlanmışım, saçlarım bembeyaz ve sallanan bir sandalyem varmış filan diye hayal ediyorum :)
  • Morcheeba- Enjoy the ride ( Hayat bir yolculuktur benim için. Yolculuğun kendisi ve o yolculukta öğrenilenler de hayatımın amacı diye düşünürüm hep. Bu şarkı da bir yolculuk şarkısı sanki. Bazı bitişleri kolaylaştıran, yeni başlangıçlara umutla bakmamı sağlayan bir şarkıdır, özeldir kendisi.
  • Oi va voi - Ladino Song ( İçinden ince bir hüzün süzülüyor, ama acıtmıyor. )
  • Andy Georges- Verona ( Ahh öyle güzel bir şarkı ki bu! Gözlerinizi kapatın ve o güzel Verona sokaklarında dolaşın. Gün batımının denizdeki yansımasını, o hoş üşütmeyen esintiyi duyun içinizde. Ve şimdi gülümseyin. Hayat daha bir farklı şimdi, değil mi?


5 yorum:

  1. Listeye sondan başladım ve bingo! Muhteşemdi Verona.
    Cibelle için yazdıklarına bayıldım.
    Eleni ise benim baştacımdır. Müzik zevkine bayıldım. Keşke bloğunu, "Blog Dünyasında Bu Hafta" yayını devam ederken görseydim. Program bitti ama başka bir şekilde tanıtırım artık. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yayını bilmiyordum ama söylediğiniz iyi oldu ben de yeni keşifler yapayım sayenizde. Bu arada ben de sizin müzik zevkinize bayıldım. Kelimelere karşı da her daim özel bir merakım olmuştur ve elimden geldiğince doğru şekilde kullanmaya çalışırım. Bu haftanın benim için güzel keşfi sizin blog oldu. Duygularımız karşılıklı yani. Çok sevgiler 🌸💐:))

      Sil
  2. İrlanda dan sonra, Cibelle, O va voi ve Morcheeba :)
    Siz olmayan ikizim olabilir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok sevindim şu an, tabikii de olabiliriz :)) Bence çok mümkün ❤🥰

      Sil